Upcoming events - Registration Detail

No upcoming events

Hybrid Conference - May 19 - Gildan: Implementing a Treasury Management System/Mise en oeuvre d'un système de gestion de trésorerie ***Hosted by AFP- Montreal***

  • 19 May 2022
  • 12:00 PM - 2:00 PM
  • Webcast

Registration



Dear Members and Subscribers,

We are excited to announce the return of in person conferences!

Join us on May 19, 2022 from 12:00 p.m. to 2:00 p.m. in person at Club St-James or via webinar for our next event on "Implementing a Treasury Management System" with our guest speaker Suzanne Adams, Vice President, Treasury at Gildan.

With a strong background in Business Administration and banking, Suzanne joined Gildan in 2003, bringing her valuable expertise in FP&A, which ultimately resulted in the implementation of a forecasting software solution for the Company. She went on to make significant advancements for the Company through her major accomplishment of decentralizing the corporate forecasting function and establishing consolidated ways for analytics to be produced and presented to top management and to implement forecasting KPIs. Since then, Suzanne has held various positions at Gildan. She led several internal audit mandates before moving to her current role as a Treasury Vice-president at Gildan. Amongst her latest accomplishments, Suzanne successfully developed the Kyriba Treasury management system and led the implementation of Gildan's first Sustainability Linked Loan on the company's $1B revolving credit facility.

Suzanne holds a Bachelor's degree in Business Administration and a specialization in accounting from HEC Montreal, as well as a CPA certification.


The event will be conducted in English and is approved for up to 1.2 CTP/CCM recertification credits by the Association for Financial Professionals.

For this special hybrid event:

  • The in-person event is available for $75 for our members and $125 for non-members.
  • The webinar event is free for our members and is $40 for non-members.

If this is not already the case, we would like to take this opportunity to invite you to join us as a member of AFP Montreal by registering via our website to benefit from our advantageous rates.



Chers membres et abonnés,

Nous sommes très heureux de pouvoir vous annoncer le retour des conférences en présentiel!

Rejoignez-nous le 19 mai 2022 de 12h00 à 14h00 en personne au Club St-James ou par webinaire pour notre prochain événement sur la "Mise en œuvre d'un système de gestion de trésorerie" avec notre conférencière invitée Suzanne Adams, Vice-présidente, Trésorerie chez Gildan.

Forte d'une solide expérience en administration des affaires et dans le domaine bancaire, Suzanne s'est jointe à Gildan en 2003, apportant avec elle sa précieuse expertise en FP&A, ce qui a finalement abouti à la mise en œuvre d'une solution logicielle de prévisions financières pour la Société. Elle a par la suite réalisé des progrès significatifs pour l'entreprise grâce à son projet majeur de décentralisation de la fonction de prévisions financières de l'entreprise et d'établissement de moyens consolidés pour la production/présentation des analyses à la haute direction ainsi que de la mise en œuvre des KPI. Depuis, Suzanne a occupé divers postes chez Gildan. Elle a dirigé plusieurs mandats d'audit interne avant d'occuper son poste actuel de vice-présidente à la trésorerie. Parmi ses dernières réalisations, Suzanne a développé avec succès le système de gestion de trésorerie Kyriba et a dirigé la mise en œuvre du premier prêt lié à la durabilité de Gildan sur la facilité de crédit renouvelable de 1 milliard de dollars de l'entreprise.
Suzanne est titulaire d'un baccalauréat en administration des affaires et d'une spécialisation en comptabilité de HEC Montréal, ainsi que d'une certification CPA.


L'événement se déroulera en anglais et est approuvé pour un maximum de 1,2 crédits de recertification CTP/CCM par l'Association for Financial Professionals.

Pour cet événement hybride spécial: 

  • L'événement en personne est offert au tarif de 75 $ pour nos membres et de 125 $ pour les non-membres.
  • L'événement webinaire est gratuit pour nos membres et est offert au tarif de 40 $ pour les non-membres.

Si ce n'est pas déjà le cas, nous profitons de cette occasion pour vous inviter à nous rejoindre en tant que membre de l'AFP Montréal en vous inscrivant via notre site web pour bénéficier de nos tarifs avantageux.


Time: 12:00PM - 2:00PM EST

Event Cost: Members - FREE

Non-Members: $40.00

Please click here to register for the event 

We look forward to connecting with you virtually soon!

Best regards,

AFP-Ottawa




P.O. Box 889 Station B, Ottawa, Ontario, K1P 5P9


 

Powered by Wild Apricot Membership Software